« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-ELEKTROTEHNIČAR
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-KOMERCIJALIST
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA MEHATRONIKU
UPUTE ZA IZRADU:
Upute za pisanje završnog rada
POPIS TEMA:
ELEKTRO SMJER:
KOMERCIJALNI SMJER:
VREMENIK IZRADE
RASPORED OBRANE
POVJERENSTVO ZA OBRANU
ŠKOLSKA KNJIŽNICA
"Školska knjižnica pruža obavijesti i spoznaje bitne za uspješno uključivanje u suvremeno društvo koje se temelji na znanju i informacijama. Školska knjižnica omogućuje učenicima stjecanje vještina za doživotno učenje, razvija njihovu maštu i pomaže im da postanu odgovorni građani.
Školska knjižnica pruža pomoć pri učenju, nudi knjige i ostalu građu koja omogućava svim članovima školske knjižnice da razviju kritičko mišljenje i postanu stvarni korisnici obavijesti, u svim oblicima i putem svih medija."
UNESCO-v manifest za školske knjižnice
RADNO VRIJEME:
Pon, sri, čet i pet
9:00 - 12:00 h
Uto
11:00 - 14:00 h
Ena Javor Kučera, mag. bibl.
U srijedu, 5.6., peti, šesti i sedmi sat u 3.E, 2.K i 1.G razredu školska knjižničarka Angelina Bijelić održala je kreativnu radionicu poticanja razvoja poduzetničkih vještina; kreativnosti, inovativnosti, timskog rada, organizacije, smišljanja strategije te preuzimanja odgovornosti kroz četiri natjecateljske aktivnosti: organizacija i podjela uloga unutar skupine, zajedničko formiranje oblika, izgradnja najvišeg tornja i izrada papirnatih aviončića. Učenici su aktivno i uspješno izvršavali navedene zadatke poštivajući zadana pravila te su na kraju radionice iznijeli pozitivne dojmove putem evaluacijskih listića.
tekst i fotke: školska knjižničarka Angelina Bijelić