preskoči na sadržaj

Elektrotehnička i ekonomska škola Nova Gradiška

Login
 
Projekti

volonteri

ŠKOLSKI RADIO-SLOBODA MEDIJA

ŠKOLSKI RADIO - EMISIJA SIJEČANJ

ŠKOLSKI RADIO - VALENTINOVO

Izreka dana
 
Vodič za fakultete

Pomorski fakultet u Rijeci

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 10. 2023.

Ukupno: 30579
Ovaj mjesec: 2242
Ovaj tjedan: 619
Danas: 98
Udžbenici šk. god. 2023/2024.

1. razredi

2. razredi

3. razredi

4. razredi

Godišnjak maturanata

SAVJETI PEDAGOGA

Zaštita privatnosti

ZAVRŠNI RAD

UPUTE ZA IZRADU:

Upute za pisanje završnog rada

Pronalazak literature

POPIS TEMA:

ELEKTRO SMJER:

KOMERCIJALNI SMJER:

VREMENIK IZRADE

RASPORED OBRANE

POVJERENSTVO ZA OBRANU

VJEŽBENIČKE TVRTKE

VT NOTEK d.o.o

vtnotek@gmail.com

VT SJAJ d.o.o

sjajdoo2020@gmail.com

DRŽAVNA MATURA

UČENIČKI SERVIS

Vodič za stipendije

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+ projekt Kompas (2018.)
Autor: Siniša Novaković, 8. 6. 2018.

Strukovne škole uključene u projekt „Compass for Progress and Excellence“ već niz godina prepoznaju da jedino zajedničkom suradnjom i inovativnim pristupom prema postojećim programima mogu potaknuti nužne promjene u strukovnom obrazovanju. S  tim ciljem članice NK suglasne su u osmišljavanju strategije razvoja novih i učinkovitih školskih kurikuluma strukovnog obrazovanja kako bi strukovne škole postale imperativ kvalitete u obrazovnom sustavu i na tržištu rada i obrazovanja EU.

Škole NK  uočile su da te navedene potrebe nisu ostvarive u planovima i programima rada unutar strukovnoga obrazovanja jer kroz redovni sustav ne potiču razvoj poduzetništva, inovacija te održivog razvoja. Rješavanje ovih potreba moguće je kroz uvođenje/modernizaciju sadržaja ili aktivnosti kojima bi se učenike potaknulo na razvoj upravo tih vještina koje su ključne za aktivno i konkurentno sudjelovanje na tržištu.


Naziv projekta: Compass for Progress and Excellence

Akronim: Kompas

Program: Erasmus+

Tip aktivnosti: Ključna aktivnost 1 (KA 1) Mobilnost u svrhu učenja za pojedince

Trajanje projekta: 20 mjeseci

Broj projekta: 2018-1-HR01-KA102-047188

Vrijednost projekta: 198.179,00 EU

Koordinator nacionalnog konzorcija: Tehnička škola Slavonski Brod

Članice nacionalnog konzorcija:

Partneri u projektu:

  • EuroMind – Španjolska
  • Caprinatura - Španjolska
  • Colegio Selesiano San Pedro – Španjolska
  • Kabtec AG – Njemačka
  • SMC industrijska avtomatika d.o.o. – Slovenija
  • Kouvolan Kaupunki – Finska
  • Paragon Europe – Malta
  • RAM 2 d.o.o. – Slovenija
  • RAM Elektronik G.m.b.H. – Austrija
  • Martello Traing Ltd - Irska

Ciljevi projekta Kompas:

  1. Potaknuti promjene i osmisliti nove inovativne kurikulume koje odgovaraju potrebama tržišta rada kroz osposobljavanja/poučavanje nastavnog i nenastavnog osoblja
  2. Obavljanjem stručne prakse u inozemstvu doprinosi se povećanju zapošljivosti učenika sudionika, stjecanje i priznavanje kompetencija. Učenici će povećati svoja znanja iz područja pneumatike, održive gradnje, cestovnog prometa, logistike i špedicije, strojarstva, elektrotehnike, robotike, ind. automatike gdje će imati priliku razviti svoju inovativnost i vještinu koja će im biti podloga za nastavak školovanja odnosno zapošljavanje.
  3. Povećati jezične kompetencije. Sudionici mobilnosti povećat će svoje jezične kompetencije kroz komunikaciju na engleskom jeziku s mentorima/vršnjacima/kolegama u školama i poduzećima. Povećanje jezičnih kompetencija svih sudionika pridonosi većoj sigurnosti i samopouzdanju u budućem profesionalnom i osobnom razvoju.
  4. Pridonijeti uklanjanju kulturoloških barijera i jačanju osjećaja pripadnosti EU upoznavanjem s običajima i tradicijom u partnerskih zemalja što doprinosi razvoju interkulturalnosti i internacionalnosti NK
  5. Povezati članice NK s inozemnim partnerima, promovirati svoju školu, kulturu i zemlju uopće te u skladu s ERP(TŠSB)ostvariti suradnji gdje bi TŠSB djelovala kao organizacija primateljica.

Ključne aktivnosti:

U projektu Kompas sudjeluje 66 učenika, 6 osoba u pratnji učenika, 6 sudionika nastavnog i nenastavnog osoblja te 2 nastavnika u aktivnosti poučavanja i to u sljedećim programima mobilnosti:

Mobilnosti učenika:

  • Tijek 1 - Industrial Automation1 sudionik /2 mjeseca, Großkarolinenfeld, Njemačka
  • Tijek 2 - Elektropneumatics 11 sudionika/2 tjedna, SMC, Slovenija
  • Tijek 3 - Electronic services 2 sudionika/ 2mjeseca, Ljubljana, Slovenija
  • Tijek 4 - CNC Workshop 12 sudionika/2 tjedna, RAM Ele. GmbH, Villach, Austrija
  • Tijek 5 - IT mobile application 10 sudionika/3 tjedna, Sevilla, Španjolska
  • Tijek 6 - Bioconstruction 13 sudionika/3 tjedna, Ubeda, Španjolska
  • Tijek 7 - Stručna praksa za logistiku i špediciju 13 sudionika/3 tjedna, Dublin, Irska
  • Tijek 8 - Workplacement 4 sudionika/3 tjedna, Kouvola, Finska

Mobilnosti nastavnika:

  • VET STA - Stručno usavršavanje nastavnog i nenastavnog osoblja NK 6 sudionika/1 tjedan, Valleta, Malta
    • Inovacije i poduzetništvo ( 3 sudionika)
    • Održivi razvoj ( 3 sudionika)
  • VET TAA - Poučavanje-Elektrotehnika/Mehatronika: elektropneumatika, robotika, 2 sudionika,  Školski Center Škofja Loka, Slovenija

Ishodi projekta:

Projektom Kompas, u okviru osposobljavanja nastavnog i nenastavnog osoblja NK, želimo potaknuti promjene i osmisliti nove inovativne kurikulume koje odgovaraju potrebama tržišta rada. Nastavno i nenastavno osoblje su pokretači i motivatori promjena koji poboljšanjem svojih kompetencija i poticanjem cjeloživotnog učenja mogu stvoriti podlogu za nužne promjene. 

Projektom Kompas u okviru mobilnosti osoblja omogućavamo nastavnicima NK poučavanje kod partnerskog pružatelja strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u inozemstvu iz područja elektropneumatike i robotike čime se odgovara na njihove izražene potrebe.

Projektom Kompas želimo unaprijediti ključne kompetencije i vještine naših učenika u odnosu na njihovu važnost za tržište rada u smisli obavljanja stručne prakse u strukovnim školama i tvrtkama u EU.  Škole članice NK su opremljena slabim tehničkim kapacitetima u pojedinim područjima koji su  vrlo važnim za nastup na tržištu rada. To stvara prepreku odvijanja stručne prakse na primjeren način i samim time  ostvarenje punog potencijala učenika.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju