« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-ELEKTROTEHNIČAR
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-KOMERCIJALIST
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA MEHATRONIKU
UPUTE ZA IZRADU:
Upute za pisanje završnog rada
POPIS TEMA:
ELEKTRO SMJER:
KOMERCIJALNI SMJER:
VREMENIK IZRADE
RASPORED OBRANE
POVJERENSTVO ZA OBRANU
Potrošački pokret u svijetu svake godine 15. ožujka obilježava Svjetski dan prava potrošača, kao sredstvo podizanja globalne svijesti o pravima i potrebama potrošača. Iskoristili smo priliku povezati datume obilježavanja značajnih događaja (Tjedna novca i Svjetskog dana prava potrošača) koji našim učenicima mogu pomoći u razumijevanju pojmova s kojima se svakodnevno susreću tijekom svog obrazovanja.
Učenici smjera komercijalist i tehničar za računalstvo sudjelovali su na online predavanju 21.3.2024., putem aplikacije Microsoft Teams, predavanje je održala predsjednica Udruge za zaštitu potrošača Ana Knežević. Predavanje se sastojalo od dva dijela: prvi dio o pravima potrošača i zakonskoj regulativi, a drugi dio o pravednoj i odgovornoj umjetnoj inteligenciji za potrošače. Ove godine na Svjetski dan prava potrošača istaknuti su problemi kao što su dezinformacije, kršenja privatnosti i diskriminirajuće prakse, kao i kako platforme koje pokreću umjetnu inteligenciju mogu širiti lažne informacije i održavati dostupnost.
Tijekom predavanja saznali smo i puno zanimljivih konkretnih informacija s kojima se Udruga susreće svakodnevno u komunikaciji s potrošačima koji joj se obraćaju.
Izdvojit ćemo samo jedan zanimljiv detalj s predavanja:
Prema istraživanju Hrvatska ima najlošiji rezultat u pokazatelju „znanje i povjerenje“ i u pokazatelju „rješavanje pritužbi i sporova“, najlošiji rezultat imamo i u povjerenju u javna tijela, a naši trgovci na malo najlošije poznaju prava potrošača.
Istraživanja su također pokazala da se naši potrošači jako teško odlučuju na reakcije – od 100 potrošača samo se 4 njih žale ukoliko imaju nekih problema- uglavnom zbog inercije, ne žele pisati prigovore i prolaziti dosta kompliciranu proceduru – u Njemačkoj je obrnuta situacija.
66% naših potrošača ne čita deklaracije i ne zna ih protumačiti
Hvala predsjednici Udruge za zaštitu potrošača, Ani Knežević na zanimljivom i korisnom predavanju.
Ivana Gajski Berić, dipl.oec