Datum objave: 11. prosinca 2025.
Kategorija: Vijesti

Projekt “Mreža čitanja” – održana prva razina natjecanja

U šk. god. 2025./2026. Elektrotehnička i ekonomska škola uključila se u projekt “Mreža čitanja” koju organizira Hrvatska mreža školskih knjižničara. Projekt se provodi s ciljem poticanja čitanja među učenicima srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Ovogodišnja je  tema projekta U mreži potrage za identitetom te se čitaju djela koja odgovaraju ovoj temi. Učenici će ove školske godine čitati tri naslova, “Sjena vjetra” španjolskog autora Carlosa Ruiza Zafóna, “Igre nasljedstva” američke autorice Jennifer Lynn Barnes i “Zmajevi koji ne lete” domaće autorice Ivane Šojat.

U prvi krug natjecanja uključilo se pet učenika kojima je zadatak bio pročitati Zafónovu “Sjenu vjetra” te troje učenika koji su izrađivali multimedijski uradak o istom naslovu.

U petak, 5. prosinca 2025., Ena, Mihaela, Tomo, Jan i Rafael sudjelovali su u online natjecanju u poznavanju romana te su u četrdeset minuta trebali odgovoriti na pedeset pitanja te ostvariti barem 60% točnih odgovora za prelazak u drugi krug natjecanja. Natjecanje se održalo uz prisustvo povjerenstva (nastavnica Zrinka Ivančić i nastavnik Tomislav Wirth). Uspješno se za daljnje natjecanje plasiralo četvero naših učenika.

Multimedijski uradak tj. videouradak o romanu “Sjena vjetra” izradile su učenice Antonija, Ela i Antea te se također plasirale u drugi krug natjecanja.

U idućem krugu natjecanja učenici će čitati roman za mlade američke autorice Jennifer Lynn Barnes “Igra nasljedstva”.

Mentori učenicima u projektu su nastavnik Dinko Pavić, za izradu multimedijskog uratka, i knjižničarka Kristina Dujmović.

Tekst i fotografija: Kristina Dujmović

 

Pročitajte još

Mit ili činjenica?

Mit ili činjenica?

U Mjesecu borbe protiv ovisnosti u holu škole postavljen je interaktivni kviz "Mit ili činjenica?". Učenici su pomoću qr codova pristupali informacijama i razotkrivali poznate mitove o pušenju duhanskih proizvoda te se tako educirali o štetnosti cigareta.  ...

Skip to content