Datum objave: 11. prosinca 2025.
Kategorija: Vijesti

PRIMJER DOBRE PRAKSE – POSLOVNI PLAN ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE

Učenici 4.k razreda, smjera komercijalist, iz predmeta poduzetništvo uspješno su realizirali zadatak izrade poslovnog plana za samozapošljavanje. Cilj zadatka bio je osmisliti poslovnu ideju koja je tržišno opravdana i održiva te je kvalitetno prezentirati pred ostalim učenicima u razredu.

Kroz proces izrade poslovnog plana učenici su pokazali izniman interes, kreativnost i razumijevanje poduzetničkih pojmova. Učenici su prezentacijskim vještinama dokazali kako stečeno znanje mogu primijeniti u stvarnim poslovnim situacijama.

Posebno se istaknuo učenik Dominik Jelić, koji je prezentirao svoju poslovnu ideju: Prodaja muških poslovnih odijela – „Braco“ d.o.o.. Svoju prezentaciju dodatno je obogatio prikladnom odjevnom kombinacijom, čime je na zanimljiv i uvjerljiv način promovirao vlastiti koncept i pokazao profesionalan pristup zadatku.

OSTVARENI ISHODI UČENJA

Provedbom zadatka učenici su:

  • Razvili poduzetničko razmišljanje kroz osmišljavanje vlastite tržišno opravdane poslovne ideje.
  • Izradili cjelovit poslovni plan, primjenjujući stečena teorijska znanja iz područja poduzetništva, marketinga, financija i organizacije poslovanja.
  • Analizirali tržište i konkurenciju, procjenjujući potencijal uspješnosti svoje poslovne ideje.
  • Procijenili potrebne resurse (financijske, kadrovske i materijalne) za pokretanje poslovnog pothvata.
  • Razvili prezentacijske i komunikacijske vještine kroz javno izlaganje poslovnog plana pred razredom.
  • Povezali teoriju s praksom, sagledavajući konkretne korake potrebne za pokretanje vlastitog poslovanja.
  • Osnažili samopouzdanje i kreativnost, preuzimajući odgovornost za sadržaj, izgled i uvjerljivost svoje poslovne prezentacije.
  • Pokazali sposobnost timskog i samostalnog rada, ovisno o strukturi zadatka i potrebi za suradnjom.
  • Razvili kritičko mišljenje, vrednujući poslovne ideje svojih kolega i argumentirajući prijedloge za poboljšanje.

Tekst i fotografije: Ivana Gajski Berić, dipl.oec

 

Pročitajte još

Mit ili činjenica?

Mit ili činjenica?

U Mjesecu borbe protiv ovisnosti u holu škole postavljen je interaktivni kviz "Mit ili činjenica?". Učenici su pomoću qr codova pristupali informacijama i razotkrivali poznate mitove o pušenju duhanskih proizvoda te se tako educirali o štetnosti cigareta.  ...

Skip to content