U sklopu obilježavanja Globalnog tjedna poduzetništva, učenici trećih i četvrtih razreda komercijalnog smjera te učenici drugog razreda smjera tehničar za računalstvo i tehničar za mehatroniku (fakultativna nastava) predstavili su svoje vježbeničke tvrtke, inovativne poslovne ideje te promotivne materijale u tiskanom i digitalnom obliku.
Svoje radove učenici su izložili pred poduzetnicom Josipom Šimunović, magistrom hrvatskoga jezika i književnosti, specijalisticom digitalnog marketinga i brendiranja te NLP Practitionerom. Nakon obilaska izložbenih prostora, poduzetnica je detaljno pregledala promotivne materijale, dala konstruktivne komentare te učenicima pružila korisne smjernice za unapređenje brenda i komunikacije na društvenim mrežama.
Josipa Šimunović djeluje kao poduzetnica u online svijetu, a pomaže malim biznisima i poduzetnicama izgraditi prepoznatljiv brend i kvalitetno se pozicionirati na digitalnim platformama. Istaknula je kako joj svi klijenti dolaze upravo putem društvenih mreža, što je dodatno naglasilo važnost online vidljivosti u suvremenom poslovanju.
Nakon obilaska održala je inspirativno predavanje o svom poslovnom putu te izazovima i prednostima rada u digitalnom okruženju. Učenike je pohvalila za trud, kreativnost, profesionalnu pripremu i samouvjerenu prezentaciju svojih poslovnih ideja. Poseban naglasak stavila je na važnost dosljednosti, originalnosti i autentičnosti u online nastupu, kao i na strategije koje mladim poduzetnicima mogu pomoći da lakše dopru do ciljane publike.
Na kraju predavanja učenici su imali priliku postavljati pitanja, razmijeniti iskustva i razgovarati s poduzetnicom o temama koje ih zanimaju – od izgradnje brenda i upravljanja sadržajem do funkcioniranja biznisa na društvenim mrežama.
Događaj je učenicima pružio dragocjeno iskustvo te potaknuo njihovu kreativnost, inovativnost i poduzetnički duh, što je i ključni cilj Globalnog tjedna poduzetništva.
Tekst: Ivana Gajski Berić, dipl.oec
Fotografije: Kristina Dujmović




