Datum objave: 10. listopada 2024.
Kategorija: Vijesti

ISLM Bookmark Exchange Project

Učenici 2. E, 2. F i 2. K razreda sudjeluju u međunarodnom projektu razmjene učeničkih straničnika (ISLM Bookmark Exchange Project) koji organizira Svjetska organizacija školskih knjižnica (International Association of School Librarianship ). Ovim se projektom poklanja pozornost školskim knjižnicama tijekom mjeseca listopada, međunarodnog mjeseca školskih knjižnica. Osim toga, cilj je ovog projekta i upoznavanje različitih kultura zemalja iz kojih dolaze škole partneri te predstavljanje hrvatske kulture stranim učenicima.
U prvoj etapi projekta učenici su u školskoj knjižnici na satovima razrednika izradili straničnike kojima su predstavili djelić hrvatske kulturne baštine. Na straničnicima su ispisivali svoja imena glagoljicom te ih ukrasili iluminacijama, u maniri srednjovjekovnih pisara rukopisnih knjiga. Na straničnike su dodane i tablice s glagoljskim slovima. Učeničke straničnike poslat ćemo u partnerske škole, a njihovim ćemo učenicima zadati zadatak da odgonetnu imena naših učenika pomoću priložene tablice s glagoljskim slovima.

Pročitajte još

Dopunski rad šk. god 2024./2025.

Dopunski rad šk. god 2024./2025.

Na poveznicama možete pogledati raspored izvođenja dopunskog rada za šk. god. 2024/2025. Dopunski-rad-2025-razredi Dopunski-rad-2025-razredi-2.-dio Dopunski-rad-2025-nastavnici Dopunski-rad-2025-nastavnici-2.-dio  

Obavijest

Obavijest

DOPUNSKI RAD POČINJE 17.6. i traje do 3.7.2025. ovisno o rasporedu. Raspored održavanja dopunskog rada objavljen je na web stranici. PODJELA SVJEDODŽBI  održat će se u petak, 27.6. 2025., od 9 sati (ovisno o dogovoru s razrednicima) Podjela svjedodžbi nakon dopunskog...

Udžbenici za 1. razred

Udžbenici za 1. razred

Prošlogodišnji udžbenici za 1. razred ne vrijede pa molimo roditelje da ne kupuju polovne udžbenike. Digitalni sadržaji za stručne predmete bit će objavljeni na stranici škole. Popis udžbenika za opće predmete bit će objavljen naknadno, nakon službenog odabira....

Skip to content