U slijedeće dvije i pol godine naša škola će sudjelovati u Erasmus+ projektu DEMETER. Voditelj projekta je Wijkmanska gymnasiet iz Švedske, a uz našu školu partneri su Lycée Saint-Exupery, Francuska, Paul-Julius-Reuter Schule, Njemačka, i IES Mar de Alboran, Španjolska. Cilj projekta je napraviti tematske module za interdisciplinarnu suradnju. Unutar projekta ćemo težiti prema poboljšavanju trenutnih edukacijskih praksi u STEAM predmetima i u društvenim znanostima.
Osnovne informacije o projektu:
Erasmus + KA201 – Strateško partnerstvo za školsku edukaciju
Form Id KA201-29B0B85A
Glavni cilj projekta Inovacija
Naslov projekta
Developing Enhanced MEthodology for Thematic Learning in Education using Real-world problem solving.
Akronim projekta DEMETER
Datum početka projekta (dd-mm-gggg) 15-09-2019
Ukupno trajanje projekta 30 mjeseci
Datum kraja projekta (dd-mm-gggg) 14-03-2022
Sudjeluju:
Wijkmanska gymnasiet Švedska
Elektrotehnička i ekonomska škola Hrvatska
LYCEE SAINT-EXUPERY Francuska
IES MAR DE ALBORAN Španjolska
Paul-Julius-von-Reuter Schule Njemačka
Ukupna vrijednost projekta 211825.00 EUR
Sastanci:
Wijkmanska gymnasiet Prvi sastanak Švedska 10-2019
LYCEE SAINT- EXUPERY Drugi sastanak Francuska 03-2020
Elektrotehnička i ekonomska škola Treći sastanak Hrvatska 10-2020
Paul-Julius-von-Reuter Schule Četvrti sastanak Njemačka 03-2021
IES MAR DE ALBORAN Peti sastanak Španjolska 10-2021
Wijkmanska gymnasiet Zadnji sastanak Belgija 02-2022
Ciljevi projekta koje je potrebno postići i voditelji
IO1 Wijkmanska gymnasiet
Set tematskih modula
IO2 IES MAR DE ALBORAN
On line tečaj tematskog učenja
IO3 Elektrotehnička i ekonomska škola
Vodič i priručnik za nastavnike u svrhu organiziranja tematskog učenja u srednjim školama
Nastavnici naše škole Krunoslav Cvitković, Tibor Čolović, Boris Grgić, Zoran Ivančić i Sara Stuburić sudjelovali su na prvom sastanku Erasmus+ projekta DEMETER u Švedskoj. Sastanak je trajao od 30. 9. do 4. 10. 2019.
U prvom dijelu organiziran je posjet Wijkmanska gymnasiet školi te razgovor o sličnostima i razlikama obrazovnih sustava u zemljama partnerima projekta.
U drugom su voditelji timova predstavili svoje viđenje modula i izlaza projekta, te predstavili plan izrade projekta u svojoj školi. Tijekom sastanka postignut je dogovor o raspodjeli poslova i roku izrade svakog od dijelova.
Na kraju je sastavljen obrazac koji je potrebno slijediti kako bi se uspješno projekt priveo kraju.