preskoči na sadržaj

Elektrotehnička i ekonomska škola Nova Gradiška

Login
 
Projekti

volonteri

ŠKOLSKI RADIO-SLOBODA MEDIJA

ŠKOLSKI RADIO - EMISIJA SIJEČANJ

ŠKOLSKI RADIO - VALENTINOVO

Tražilica
Izreka dana
 
Vodič za fakultete

Pomorski fakultet u Rijeci

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 10. 2023.

Ukupno: 28025
Ovaj mjesec: 4957
Ovaj tjedan: 470
Danas: 40
Udžbenici šk. god. 2023/2024.

1. razredi

2. razredi

3. razredi

4. razredi

Godišnjak maturanata

SAVJETI PEDAGOGA

Zaštita privatnosti

ZAVRŠNI RAD

UPUTE ZA IZRADU:

Upute za pisanje završnog rada

Pronalazak literature

POPIS TEMA:

ELEKTRO SMJER:

KOMERCIJALNI SMJER:

VREMENIK IZRADE

RASPORED OBRANE

POVJERENSTVO ZA OBRANU

VJEŽBENIČKE TVRTKE

VT NOTEK d.o.o

vtnotek@gmail.com

VT SJAJ d.o.o

sjajdoo2020@gmail.com

DRŽAVNA MATURA

UČENIČKI SERVIS

Vodič za stipendije

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MJESEC HRVATSKE KNJIGE
Autor: Siniša Novaković, 12. 11. 2019.

Manifestacija Mjesec hrvatske knjige obilježava se svake godine u razdoblju od 15.10-15.11. U tom razdoblju nastoji se promicati knjiga i čitanje različitim aktivnostima i sadržajima. Ovogodišnja tema Mjeseca hrvatske knjige posvećena je glazbi i glasi: U ritmu čitanja. 11.11. učenici 3.e razreda sudjelovali su u radionici kojom smo obilježili Mjesec hrvatske knjige u našoj školi. Cilj radionice bio je pokazati da je čitanje zabavno i da se čitati može na različite načine. Program radionice ostvaren je kroz tri aktivnosti. U prvoj aktivnosti učenici su naizmjenično čitali odabrane tekstove na način da je svaki učenik pročitao kraći dio teksta drugačijim ritmom od prethodnog učenika, a time stvarajući vlastiti zajednički ritam čitanja. U drugoj aktivnosti učenici su igrali igru hvatanja sjedećih mjesta unutar prekida čitanja svaki puta drugačijim ritmom, prilikom kojeg bi se svaki puta izbacilo jednu stolicu dok se ne dođe do posljednje stolice na koju će sjesti jedan od finalna dva učenika nakon prekida čitanja. U posljednjoj, trećoj aktivnosti učenici su se podijelili u grupe i dobili zadatak napisati svoju činkvinu (petostih) prema uputama, u kojoj su trebali sažeti temu odnosno bit radionice, a zatim je svaka grupa čitala svoju činkvinu. Svi učenici su aktivno i s interesom sudjelovali u aktivnostima. Na kraju radionice, knjižničarka je učenicima podijelila straničnike.

Tekst i slike: stručna suradnica, knjižničarka Ena Cindrić






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju